Поліетилен високого тиску – найбільш затребуваний товар у сфері пакувальної промисловості. Продукти, виготовлені з цього матеріалу, дуже міцні та зручні. На їх поверхню легко наноситься будь-яке зображення або логотип. Картинка виходить яскрава і чітка. За формою пакети бувають трьох видів. Кожен із них вигідний у певній сфері застосування.
Пакет-майка. Основні особливості
Цей вид продукції є найбільш поширеним. Пакети-майки використовують у супермаркетах, на ринках і в домашніх умовах для зберігання продуктів. Вони вирізняються невисокою вартістю і доволі великою місткістю. Деякий час тому для їх виробництва використовували переважно ПНД. З появою технології з виготовлення ПВД ситуація змінилася. Удосконалена продукція має масу переваг. Простота виробництва є основним з них. Сьогодні упаковка такого типу випускається величезними партіями. Торгові точки отримують її спайками. Збільшення місткості досягається завдяки бічним складкам. Пакувальний матеріал використовується з різними цілями, оскільки має кілька форматів.
Поліетиленова упаковка з прорубною ручкою – ідеальний рекламний носій
Для виробництва пвд пакетів цього типу застосовується спеціальне обладнання. Їх вартість набагато дорожча, ніж ціна на пакети-майки. Вони мають більш естетичний зовнішній вигляд. Донні фальци дають змогу суттєво збільшити об’єм упаковки. Іноді виробники роблять складки і по боках. Продукція також випускається в різних форматах. Традиційно розміри варіюються від 20×20 до 90×120 сантиметрів. Можливе замовлення і більш габаритної упаковки. Поліетиленові мішки з прорубною ручкою є найбільш ефективними носіями рекламного продукту. Повнокольоровий друк на них можна зустріти найчастіше.
Фасувальні пакети. Сфера використання
Основною відмінністю фасувальних пакетів від попередніх двох варіантів є відсутність ручок. Їх використовують для пакування певних товарів. Вони не мають додаткових пристосувань. Якщо необхідні клапани, фальци або вентиляційні пори, то їх слід замовляти в окремому порядку. Друк у повнокольоровому форматі має непоганий вигляд. Деякі підприємці не купують готову упаковку. Вони замовляють рулони з логотипами. Остаточне формування і спайку здійснюють власними зусиллями. Для цього необхідне певне обладнання.